23. října 2010

Můj příběh - Morová epidemie

Pamela Oldfieldová

Čtrnáctiletá Alice si žije svůj život uprostřed Londýna roku 1665. V tomto roce se však Londýnem roznese mor a Alice se musí starat o svojí nemocnou tetu. Teta bohužel umře, ale Londýn mor jen tak tak zvládne. Těsně po moru v roce 1666 se Londýnem prožene velký požár a skoro polovina Londýna shoří. Alice a její otec však bydlí daleko od požáru a snaží se vyrovnat se svojí strátou. Ke konci knihy se Alice zasnoubí s budoucím lékarníkem Edwardem.

1 komentář:

  1. je to skvela knizka a hrozne moc se mi libi, ted z ni delam referat a nechce se mi to opisovat co mam ve ctenarskem deniku takze *THANKS* jo a promin nwm co jsem si mela vybrat. Kacka

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři