14. října 2010

Návrat z knihovny

Dnes jsem si zašla do knihovny pro jednu knihu, kterou jsem měla zamluvenou, domů jsem však dorazila s celkovým počtem 5. Z oddělení pro dospělé mám na taťku pučené ještě další knihy. Měli by zrušit školu, abych se tím mohla prokousat!!
Můj dnešní status:
Anthony Horowitz - Síla pětice - Temnota
Vladimír Hulpach - Příběhy ze Shakespeara
Gabrielle Lord - Spiknutí 365 - Leden
Gabrielle Zevinová - Někde jinde


Dospělé oddělení:
Miloš Gašparec a Miloš Čermák - Hana a Hana - Ty jo!, Ty vogo!
Karel Havlíček Borovský - Tyrolské elegie
Christopher Evans - Aztécké století  (momentálně čtu a je vážně dobrá!!)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři