3. ledna 2011

Nečekaný nájezd na knihovnu

Jelikož je těsně po Vánocích, tak je knih u postele docela dost. Přesněji hodně, takže jsem jít do knihovny vůbec neplánovala, ale stalo se. Šla jsem se tam o volnou hodinu s kamarádkou jen zahřát, ale i tak jsem nakonec pár knih ulovila.
Město z kostí a Město z popela od Cassandry Clare, na které jsem se vrhla u poličky s novými knihami a zabavila hned obě, Hvězdopravce od Claudii Gray, kterého jsem měla zamluveného, ale ještě jsem nepřečetla první díl. Takže zatím zůstane v poličce než na mě dojde řada.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři