1. ledna 2011

Tak a je zase po svátcích!!

Tuhle větu dnes pronesla moje mamka asi třikrát. A abych řekla pravdu vůbec si nějak nepamatuju, kdy ty svátky vlastně začali. Adventem? První výzdobou v obchodě? To asi těžko, protože takovou výzdobu jsem viděla už hodně dávno a tuším, že to bylo ještě tak měsíc a půl do adventu. Já jsem letos nebyla nijak zvlášť vánočně naladěná. Sice byl Ježíšek vážně moc hodný a nadělil mi plno dárků (knih), ale i tak to prostě pro mě byly hodně divný Vánoce!
Z mého seznamu - 9 z 11, a to je podle dost dobré + peníze od babiček, takže, kdo ví?


Stieg Larsson - Muži, kteří nenávidí ženy; Dívka, která si hrála s ohněm; Dívka, která kopla do vosího hnízda (Milénium)
Richelle Mead - Vampýrská akademie, Mrazivý polibek, Stínem políbená, Krvavý slib, Spoutáni magií (Vampýrská akademie)
L. J. Smith - Upíří deníky - Návrat
Michael Grant - Římští císařové, Pád římské říše, Dějiny antického Říma




Hned o Štědrém večeru jsem se vrhla na Upíří deníky, a potom na Larssona, momentálně mám přečtené dva díly. Jak už jsem se zmínila minule od Vampýrské akademie jsem měla přečtené tři díly, takže jsem přečetla Krvavý slib a dnes jsem dočetla Spoutání magií. Hned jak tohle dopíšu otevřu třetího Larssona.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři