6. března 2011

Klub mrtvých - Charlaine Harris (Pravá krev 3)

Anotace: 
Sookie Stackhouseová našla po boku svého upíra Billa jen krátké štěstí. Bill je unesen a držen v zajetí. Sookie musí vynaložit všechny své mimořádné schopnosti i známosti, které si vytvořila v podsvětí, aby Billa vypátrala a osvobodila ze smrtelných stříbrných řetězů. Ale když se nakonec vše podaří, není si vůbec jistá, zda chce Billa ještě zpátky.




Na Pravé krvi se mi líbí snad úplně vše, série je směsicí všeho, co mám na knihách ráda: zamotané příběhy propleté s nadpřirozenými postavami, pořádná dávka napětí a nechybí ani pořádné milostné scény. A řekněte mi, kdo mi nemiloval Erica? Je sice pravda, že v prvních dvouch dílech, jsem ho zrovna nemusela a víc mi seděl Bill, ale teď už opravdu ne. Eric je na první místě.
Ze zvědavosti jsem shlédla i seriál, ale to pro mě není ono, je sice pravda, že jsem viděla všechny tři řady a rozhodně se podívám i na tu další, ale hádejte proč? Hlavně kvůli Ericovi a kvůli filmové Pam, která mi přijde taky dobrá. Jinak skoro celý příběh je překopaný, což u některých filmových zpracovaní je dobře, ale tady se mi prostě tak moc nezamlouvá.
Takže: Team Eric!




Věta, která mě vážně dostala: Eric se Sookie zastavili na benzině, jenže tam je pronásledoval páreček chlupáčů, kteří na ně měli spadeno. Eric se Sookie se ale nenechali chytit a když potom stáli tváří v tvář vlkodlakům, jeden z vlků měl takovou urážlivou poznámku o Sookie a Eric: "Mluvíte o mojí budoucí milence. Chovejte se uctivě..."






Club Dead (Sookie Stackhouse, #3)


Nevypadá originální obálka tak trochu nevině?

Zdroj: Baronet, GoodReads

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři