4. března 2011

Oprava mylného sdělení

V článku Bez komentáře jsem sice psala, že se stránkám nějakou dobu vyhnu, protože jsem se pustila do Egypťana Sinuheta, osm set stran tlustou knížku. Kniha mi sice byla doporučována všemi možnými známými, ale ještě jsem se do ní pořádně nezačetla, takže si hledám všemožné cestičky, abych se jí vyhnula. A s tím také souvisí dnešní návštěva knihovny, po jejímž návratu se se u postele objevilo dalších pět knih. Chudák Sinuhet. Ale já se mu nakonec nevyhnu a jednou ho přečtu!


A na stránkách o Anitě Blakeové (link) se diskutovalo o další knize z této série. Série totiž přešla k jinému vydavateli, který naplánoval další díl již na letošní květen a další na listopad.
Takže si zapište do svých diářů:


Květen:
L. K. Hamilton - Modrý měsíc (Anita Blake 8)


Listopad:
L. K. Hamilton - Obsidiánový motýl (Anita Blake 9)


Zdroj: Epocha

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři