7. dubna 2011

Čaroděj - Michael Scott (Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela)


Anotace:
Nikolas Flamel pokračuje v zápiscích dalších dvou velmi hektických dnů. Nyní se nachází v Paříži a s ním i dvojčata a Scathach. Uvědomuje si, že musí rozvíjet sílu Sofie a Joshe, aby mohli naplnit proroctví. Setkávají se s dalšími nesmrtelnými bytostmi, a jejich pobyt ve francouzské metropoli způsobí více než velké zmatky. Nikolasovi a Perenele se však čas neúprosně krátí. Každý den stárnou o rok, jejich schopnosti slábnou a tělesná schránka chřadne. Podaří se probudit i Joshovu skrytou moc? Zvládne Sofie umění ovládat další živel? V pokračování Alchymisty se samozřejmě znovu střetnou s dávným čarodějem Johnem Dee, který tentokrát proti nim nebude stát sám. Druhý díl Tajemství Nikolase Flamela je opět napínavý a plný nečekaných bitev a zvratů.


Myslím, že už jsem se do toho pořádně dostala. Příběh se rozjel a postavy se začaly pořádně vybarvovat. A musím říct, že se série líbí čím dál tím víc.
Hrozně moc bych chtěla vyzdvihnout přítomnost historicky známých osobností. Například, pro mě velmi sympatického, Niccola Machiaveliho, kterého jsem si docela oblíbila, ani sama vlastně nevím proč. Prostě na mě udělal ten správný dojem. Johanka z Arku, neohrožená bojovnice, která se vyznamenala ve stoleté válce Francie proti Anglii, nebyla upálena, jak si všichni myslí. Ono když vás vycvičila nejlepší bojovnice všech dob a jste také její, pravděpodobně nejlepší, kamarádka, a která vás z té hranice zachránila, můžete se doopravdy dožít vysokého věku. Jelikož mám ráda historii, tak tuto stránku knihy velice oceňuji.
A protože jsem se do série pořádně ponořila asi až teď, chci ocenit zajímavost příběhu a návaznost historických událostí.
První díl se mi prostě tolik nelíbil, ale tenhle už je pro mě docela něco jiného. Takže hurá na další díl!


Knižní Klub

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři