30. dubna 2011

Leden - Duben

Moji knihovničku již někteří viděli, zde. Ale ten článek byl stvořen před nějakou dobou a na mých poličkách pár kousků přibylo. Nevěděla jsem, čím mám začít, ale nakonec jsem se rozhodla zmínit o knížkách, které jsem si pořídila od začátku letošního roku. 




Osm knížek za čtyři měsíce není zase tak moc, viděla jsem i lidi, kteří mají stejný počet za jeden měsíc! Ale když je dám hezky do komínku, je to docela pěkná věžička!
Takže, mám tu: 
Odstíny života - Lucy Adams
City of Fallen Angels - Cassandra Clare (The Mortal Instruments #4)
Zavržený - Becca Fitzpatrick (Zavržený #1)
Aréna smrti - Suzanne Collins (Hunger Games #1)
Vražedná pomsta - Suzanne Collins (Hunger Games #2)
Síla vzdoru - Suzanne Collins (Hunger Games # 3)
Poslední oběť - Richelle Mead (Vampýrská akademie #)
Soumrak - L. J. Smith (Upíří deníky #6)


O většině knížek jsem tu už psala, ale některé "recenze" jsem se rozhodla ještě poupravit, takže odkazy přibudou později. 


Teď použiju větu, kterou pronesla Carrie Bradshaw v jednom dílu amerického seriálu Sex ve městě. (Jsem obrovský fanoušek!)


"Mám ráda peníze tam, kde je můžu vidět. "


Pokračování sice bylo  "V šatníku", ale moje je "V knihovně!"
A tak když přijdu domů. podívám se na ty dvě poličky, usměju se a moje srdce poskočí radostí. 


Pak bych ještě chtěla vyhodnotit anketu. 
Anketní otázka byla - Jaká je vaše oblíbená hrdinka?
Katniss Everdeen - 13 hlasů
Rose Hathaway (Vampýrská akademie) - 13 hlasů
Anita Blake - 8 hlasů
Clary Fray (Nástroje smrti) - 7 hlasů
Lisbeth Salander (Milénium) - 3 hlasy


Takže to by pro teď bylo asi vše. 

1 komentář:

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři