12. dubna 2011

Vědma - Michael Scott (Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela 3)



Anotace:
Hrdinou prvního dílu šestidílného příběhu Tajemství nesmrtelného alchymisty Nikolase Flamela byl sám alchymista, ve druhém dílu se více zviditelnil John Dee, další nesmrtelný, o kterém se můžete dočíst i v seriozních vědeckých spisech. Nyní ve třetím dílu patří obdiv alchymistově ženě, která má schopnosti, které jí oba jmenovaní muži mohou jen závidět. Madam Perenela Flamelová je opravdu výjimečná. Ti, co již s dvojčaty prožily první dva díly, ale i ti, kteří tento příběh teprve objevili, se mohou těšit na setkání s novými, ale i již známými nesmrtelnými hrdiny. Není nouze o bitvy a dobrodružství, které doprovázejí velké úsilí o záchranu lidstva. Více však ani prozradit nesmíme, snad jen skutečnost, že i pátý den našich známých protagonistů je velmi rušný.


První dva díly je nám Perry spíše záhadou. Jediné, co o ní víme je, že je manželkou alchymisty a že se vždy více zajímala o kouzla než její manžel. To se ale změní a kniha se rozčlení do více částí, která ukazují průběh děje z pohledů různých hrdinů.  A to je věc, kterou na knize ohromě oceňuji, protože vždy vyprávění jedné osoby skončí tak divně, že čtete tak rychle, abyste se dozvěděli, co se vlastně předtím stalo. Jak už jsem říkala před tím, první díl mě moc nezaujal, druhý ale ve mě probudil velkou zvědavost a tenhle byl pro mě opravdu strhující.
Myslí, že už jsem konečně přišla na to, proč mě Alchymista tolik neupoutal. Bylo to kvůli tomu, že dvojčata strašně rychle uvěřila všemu, co jim Perry s Nickem řekli, a proto mi to připadalo skoro až, promiňte mi to slovo, absurdní. A proto mi také autor udělal radost, když už dvojčata nebyla tak naivní a konečně začala pochybovat jako normální lidi. 


Knižní klub

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři