18. dubna 2011

Your Bookcase...

...Takto zní název rubriky, kterou můžete najít na Knižním doupěti.

Knižní doupě

Je to tedy představení knihovničky čtenáře, přihlásit se může každý, a tak jsem se přihlásila. Celý článek je zde.

Když na to tak koukám, není to zrovna málo na to, že jsem si skoro celý život knížky nekupovala. Můj první větší nákup knížek byl loni v červnu, když jsem měla narozeniny a potom vlastně až na Vánoce a od začátku roku jsem se docela rozjela.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři