18. dubna 2011

Zaříkávač - Michael Scott


Série: Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela
Díl: čtvrtý
Nakladatelství: Knižní klub
České vydání: listopad 2010
Počet stran: 408

Anotace: 
Josh a Sofie se konečně dostali zpátky domů. Oba jsou ale zmatenější než kdykoliv předtím. Jejich budoucnost je nejistá. Ani jeden z nich ještě neovládl umění magie živlů, aby mohl ochránit sebe a své dvojče. Opět přišli o Scatty, a Dr. John Dee je jim neustále v patách. Nicméně na obzoru se objevila nová a nyní nejdůležitější otázka: Nakolik můžou věřit Nikolasi a Perenele Flamelovým? A můžou vůbec věřit někomu cizímu?

Josh se Sofie se vrátili do San Franciska, kde na ně před domem jejich tety čekala Aife, sestra Scatty, Sestry spolu nemluvil již několik století, ale Aife se, po rozhovorech s dvojčaty a Flamelovými, rozhodla, jim pomoci, protože všichni chtějí Scatty a Johanku najít. Jenže Josh musí ovládat alespoň dva živly, a tak se všichni vydávají za Prometheem, pánem ohně. Prometheus naučí Joshe ovládat oheň. 
Temní pánové označili Johna Dee za psance a on je teď na útěku. Našel si ale společnici ve své dlouholeté známé a přesouvají se do San Franciska. Dee požádal Marta, aby donutil Joshe příjít za ním. Dee chce s jeho pomocí vypustit na starobylé bytosti matku bohů, která je má zaměstnat, zatímco Dee ovládne naši zemi. Aife přesunula matku bohů zpět do jejího vězení, ale bohužel se svojí obětí a Josh se přidal k Johnovi Dee.

Musím říct, že mě tahle knížka docela zklamala. Z počátku se skoro nic moc nedělo, jediné zajímavé momenty byly s Johnem Dee, ale ty knihu nezachránily. Podle mě byla nejlepší část knihy, kdy Dee "ovládal" Joshe, až po vyvolání matky bohů. To byly momenty, kdy se dělo něco, co mělo pořádný ráz a kdy šlo opravdu o všechno. 
Další plus pro mě byla Aife. Dvojče Scatty, které jsem si oblíbila snad ještě víc než samotnou Scatty. Celkově je Scattyina rodina jedna z nejzajímavější, o kterých jsem četla a baví mě se dozvídat něco dalšího z jejich rodinných tajemství. 
Jaký byl nejlepší díl? Jednoznačně Vědma. Byla tam akce, pořádná dějová křivka a napětí a všechno dohromady udělalo skvělý příběh. 

Moje hodnocení: 3/5 aneb jde to i líp

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři