29. května 2011

Ankety + další věci

A máme tu vyhodnocení další ankety. 
Ptala jsem se: Jak často jste schopni chodit do knihkupectví a ptát se, jestli už vyšla ta knížka, kterou očekáváte?
Celkem hlasovala 33 lidí, což je docela vysoké číslo a zde už máme výsledky: 


1. Denně - 13 hlasů
2. Po delší době, kdy jsem si jistý/á, že už ji mají - 8 hlasů
3. - 4. Obden, vypadá to divně a Jen když si vzpomenu - 6 hlasů

Děkuji všem, kteří se do hlasování zapojili!

Mám pro vás další otázku!
Čím si ty naše miláčky zakládáte?

A pak jsou ty ještě ty věci kolem a kolem
Zítra brzy ráno (tj. v 9:30) odjíždíme se třídou na kurz environmentální výchovy (neptejte se, co to je, já jsem to ještě nepochopila) do Teplic nad Metují a vracíme se v pátek, někdy odpoledne. Popravdě, moc se mi nechce články přednastavovat, takže tu možná nic nebude. Možná, protože pár spolužáku sebou bere notebook, takže by se mi mohlo přesvědčit je, aby mi ho alespoň na chvíli půjčili. Ale uvidím. 

A kdo mě sleduje na Facebooku, tak ví, že budu mít nové poličky na ty moje poklady=knihy. Takže jsem včera rozebrala tu starou skříň, která tam zatím byla, a všechno jsem vyklidila a připravila se na hodinu vrtání, ale smůla. Můj otecko zjistil, že nemá hmoždinky, takže kdoví kdy se těch poliček dočkám! :(

1 komentář:

  1. Dřív bylo zakládání katastrofa, ale dnes si S. už konečně vyrobila a pořídila záložky, takže mi sice jen problém zanikl, ale nový zas vznikl : není dostatek knih! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři