15. května 2011

Ankety

A máme tu vyhodnocení další ankety.
Otázkou bylo Jaký je váš nejoblíbenější hrdina a celkem vás hlasovala 52, což je pro mě obrovské číslo, které mě docela překvapilo. Takže tímto chci všem poděkovat.

A tady už je vyhodnocení.

1. místo Dimitrij (Vampýrská akademie) - 29 hlasů
2. místo Jace (Nástroje smrti) - 16 hlasů
3. místo Peeta (Hunger Games) - 9 hlasů
4. místo Matt (Odstíny života) - 8 hlasů
5. místo Hurikán (Hunger Games) - 6 hlasů
6. místo Alek (Leviatan) a Gabe (Odstíny života) - 4 hlasy
7. místo Adrian (Vampýrská akademie) a Nick (Odstíny života) - 2 hlasy

A mám pro vás další otázku!
Jak často jste schopni chodit do knihkupectví a ptát se, jestli už vyšla ta knížka, kterou očekáváte?

Já osobně skoro každý den a prodavačky ze mě musí být na prášky! :D

3 komentáře:

  1. Jojo Dimitrij!!! .)) Edward už je v "tahu" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu tvou další otázku..já bych řekla, že z těch prodavaček a toho kluka z Kanzíku jsou dokonalý feťáci:D:)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři