8. května 2011

Knihovna

Teď mě tak napadlo, chodí ještě někdo, kromě mě, do knihovny? Co tak projíždím různé blogy, usuzuji, že asi ne. A tak moje otázka zní, proč?

Když už jsem u té knihovny, nebylo by od věci, kdybych třeba napsala, co mám momentálně půjčené a zarezervované. Třeba se z toho vyklube nové meme, kdo ví?
Takže, půjčené:
J. D. Robb - Smrtící spiknutí
Steven Gould - Jumper
Jay Asher - Proč? 13x proto!
Neil Gaiman - Koralina
L. J. Smith - Zasvěcení (Tajný kruh #1)
Justin Cronin - Přechod
Bernhard Hennen - Elfové

A zamluvené:
Rick Riordan - Bitva o labyrint (Percy Jackson #4)
Claudia Gray - Na druhé straně (Akademie Evernight #4)
Kami Garcia, Margaret Stohl - Nádherné bytosti (Kronika prokletých zaklínačů #1)
Carrie Ryan - Les rukou a zubů

8 komentářů:

  1. Nedávno jsem se nad tím taky pozastavovala, takže tě můžu ujistit, že nejseš jediná, kdo rád a vcelku pravidelně chodí do knihovny;)

    Nebýt jí, tak se ke spoustě titulů ani nedostanu, protože si holt nemůžu kupovat každou knihu, takže mám štěstí, že je na tom naše knihovna s nabídkou docela dobře:D

    OdpovědětVymazat
  2. Som z malého mesta, v knižnici máme len klasiku, poéziu regionálnych autorov a červenú knižnicu pre ženy, české knihy sa nekonajú, fantasy detto :) Chodím tam len kvôli veciam do školy.

    OdpovědětVymazat
  3. V naší knihovně nemají nové knížky.Nemají tam co chci já např. knížky Young adult. Závidím ti Percyho,Les rukou a zubů nebo zasvěcení. Takové tituly nikdy nebudou mít v naší knihovně (škoda) takže si raději ty knížky koupím :)

    Nevím jak se tu normálně posílají komentáře,takže to tu píšu anonymně.
    Zatím ahoj _Lucy_

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky koukala, když na mě v novinkách vyskočil Les rukou a zubů a okamžitě jsem ho zamluvila, ale kdo ví, kdy přijde, protože fyzicky ještě v knihovně prý není.

    OdpovědětVymazat
  5. Naše knihovna je fakticky s prominutím na ho*no :(( To jsou samé romány (ne že bych je nečetla:D) ale žádné nové tituly ne. Když potřebuji něco do školy, tak si do knihovny zajdu, ale jinak mám raději knihkupectví .. proto jsem asi pořád bez peněz! :D
    Kdybych si tak mohla půjčovat od kamarádek, bohužel, žádný nečte.. a když už ano, čtou úplně něco jiného než já! :(

    OdpovědětVymazat
  6. ja chodím narozdiel od iných často do knižnice, aj keď som z dediny, aspoň dvakrát do mesiaca idem po škole do knižnice a niečo si vypožičiam, knižnica je dosť malá a tak ani nekupujú veľa nových kníh :/ ale minule ma prekvapilo že už majú celú sériu Hier o život :D

    OdpovědětVymazat
  7. já taky chodím do knihovny, ne přímo, kde bydlím, ale když jedu do města asi 10 km vzdáleného, tak tam maj dost velkou knihovnu, ale štve mě, jak dlouho musim čekat na nové knihy, které vyjdou (asi 3 měsíce, někdy i déle), ale vždy čekám, protože nemám peníze na to, abych si kupovala věci na sebe a ještě knížky. Ale hlavně mám ráda prostředí knihovny, hlavně vůni těch starších knih, která tam je, asi jsem v tomhle divná :)
    Teď v pondělí tam zrovna půjdu, protože tam mám držené rezervace a to na: Jestli zůstanu, Dvě zrcadla, 99 rakví, Magie mrtvých a Nádherné bytosti (konečně :)) a čekám na Les rukou a zubů a Smečku. Doufám, že mi to na nějakou dobu vydrží, ale jestli bude jako tenhle týden, tak docela pochybuji :)
    Jinak jako meme by to taky bylo zajímavé :) určitě ještě nikde není :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to něco pořádného vymyslím, horší ale je, že poslední dobou do knihovny vůbec nechodím, ale uvidím na začátku školního roku! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři