8. května 2011

Nic moc...

... se tu neděje. Já vím. Ale tenhle týden byl dost hektický, takže jsem měla sotva čas přečíst si pár stránek, natož ještě něco napsat.
Učitelé totiž se asi zbláznili a nandali nám pár pořádných písemek a referátů, takže jsem neměla ani chuť něco číst, protože jsem večer padla do postele jako špalek.
Ještě k tomu se přidala příprava na Zelenou stezku, která proběhla včera. Díky bohu jsme se propracovali z krajského kola do nároďáku,  což ale znamená, že v týdnu od 13. do 19. června nebudu doma.
A když už jsem u toho, tak ani v týdnu od 30. května do 3. června, kdy nás se třídou čeká eko kurz, na který nevím, jestli se mám těšit nebo ne.
Potkám se s někým z vás na Stezce?

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři