25. května 2011

Novinky z mého světa

Dnes mám velkéé novinky!
1)Ode dneška mám svůj vlastní button!
Button

2) Dnes mi přišly moje první reading copies! 
Christpher Paolini - Odkaz dračích jezdců (Eragon, Eldest, Brisingr)

3) Ode dneška jsem také na Facebooku - My Books - My Loves
4) Právě dnes se objevila obálka nové knížky od naší velmi oblíbené autorky Nástrojů smrti, Cassandry Clare Clockwork Prince! 

5) A dnes jsem se také dozvěděli, že Cinnu v Hunger Games bude hrát, chvilka napětí, Lenny Kravitz!
Moje první reakce: to si ze mě děláte srandu?

Na dnešek toho vyšlo opravdu hodně, tak snad teď bude nějakou dobu klid. Prosím!

2 komentáře:

  1. Eragon jako reading copies?! Pod jakou šťastnou hvězdou ses to narodila?:D
    I když já jsem sérii nečetla (což asi většinou moc člověk neříká veřejně:D), mám kamarády, co by asi šíleli.
    Obálka vypadá zajímavě, i když Clockwork Angel se mi líbil o dost víc.
    Jinak moc pěkný barevný button:)

    OdpovědětVymazat
  2. Eragona jsem zatím nečetla, ale snad jednou :). Mě mají přijít od Fragmentu na recenzi Hunger Games, takže se strašně těším :).
    No... Cinnu jsem si představovala trochu jinak :D.:/

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři