13. května 2011

Pátek třináctého

Přes dnešní problémy se službou Blogger, jsem stále tu.
V jednu chvíli jsem sice málem rozmlátila počítač, ale jsem tu.
Když tedy Blogger naběhl zpátky, tak jsem si uvědomila, jak jsem blbá. Celou dobu jsem měla ty svoje články pouze uložený jako koncepty a tím pádem jsem přišla o celou Magii mrtvých a o rozpracovaný článek o Krásných mrtvých. Takže od teď zálohuju. To je v podstatě věc, kterou dělám, co jsem přišla domů, sice s přestávkou na totálně depresivní a  poslední díl druhé řady The Vampire Diaries, ale opravdu skoro celé odpoledne.
Takže nevím, kdy dopíšu další článek o Magii mrtvých, ale pravděpodobně někdy v průběhu víkendu, pokud nebudu donucena jet k babičce.


Edit: "Blogger is back now. We're still working on restoring some of the data. For more details, see this post: http://buzz.blogger.com/2011/05/blogger-is-back.html"
 Tak snad ten článek znova psát nebudu muset. Musím říct, že se mi do toho moc nechtělo, ale uvidíme.

5 komentářů:

  1. Ano, konečně to jde .. :) Já jsem naštěstí o žádné články nepřišla.. Většinou píšu do Wordu a potom kopíruju do blogu ! :)))
    Poslední díl Deníků byl otřesný!! Jak to mohli takhle ukončit? :D To mám čekat až do září ?! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se jenom modlím, aby to zase všechno nahodili a jelo ta zase normálně. Ale s tím wordem mě to prostě nějak nedošlo, no, a takhle to dopadá.
    No a Deníky? Do září to rozhodně nevydržím.
    Přes prázdniny plánuju znova shlédnutí obou dvou sérii. To bude jízda!

    OdpovědětVymazat
  3. Mm.. taky bych to mohla zkouknout znovu! :) Abych si to trošku oživila! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se vážně omlouvám! :D .. .)) Ale Deníky budou určitě žádané pořád ! .)

    OdpovědětVymazat
  5. Mm.. to zní zajímavě! :) Určitě souhlasím!! .) Jenom, jak to chceš spojit, když už to mám rozběhlé? :/ Ale SOUHLASÍM! :D
    (kdyžtak mi napiš na maila)
    dvorackovavendy@seznam.cz .))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři