16. května 2011

Top týdne #1

Top týdne je meme pořádané Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10. Samozřejmě to bude pokaždé jiné. Kompletní pravidla si můžete přečíst tady.
Dnes se týká 10 nejoblíbenějších postav.
Tady jsou:

#10 Ridley Duchannesová (Nádherné bytosti)
Je to sice mrcha, ale taková ta částečně dobrá mrcha.

#9 Afrodita (Škola noci)
Bez Afrodity by tahle série neměla vůbec smysl a to mluví za vše. Ví, co chce a jde si za tím. A její hlášky? Jedny z nejlepší, co jsem kdy četla.

#8 Magnus (Nástroje smrti)
Takové strašidýlko do zelí, které prostě miluju.











#7 Alek (Nástroje smrti)
Nevím proč, ale Aleka mám prostě nějak radši než Jace. Je to takový typ, který si, podle mě, v některých situacích nechá poradit a možná i pomoct. A jak je roztomilý!


#6 Katniss (Hunger Games)









V prvním díle mě pořád štvalo, jak Peetovi nevěřila. Ohromila mě ale výkonem v Aréně, čímž u mě docela stoupla.








#5 Jesse (Mediátor)
Kdo by ho nemiloval? Stačí si jenom vzpomenout na to, jak oslovoval Suze španělsky a podlamuj se mi kolena. A jeho košile! :)




#4 Matt (Odstíny života)
Další láska na první pohled. Navenek tvrďák, ale uvnitř citlivý a když ukáže obojí najednou, je to prostě Matt, kterého jsem si zamilovala.













#3 Peeta Mellark (Hunger Games)

I přes to všechno, co se mu stalo a on nevěděl, čemu má věřit, a komu má věřit a kdy to měl v hlavě dost pomotané, to byl pořád ten stejný klučina, který dal Katniss chléb, který tak potřebovala.



#2 Rose Hathaway (Vampýrská akademie)

Miluju silné osobnosti. A zvláště holky, které se se vším dokáží poprat.












#1 Anita Blake

Anita je další silná osobnost, která se s ničím nepáře a přesně kvůli tomu ji mám tak ráda. Anita je prostě jednička!

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři