23. května 2011

Top týdne #2

Top týdne je meme pořádané Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10. Kompletní pravidla si můžete přečíst tady.


Dnes se budeme zabývat filmovým zpracováním:


#10 Účastníci zájezdu (info)
poster

Knihu jsem sice nečetla, ale film miluju.
Kam se poděly ty zatracený podšálky?


#9 Řada nešťastných příhod (info)
Poster k filmu 
       Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod
Meryl Streep byla skvělá! 


#8 Městečko Haven (info) 
poster
Něco mě k tomu prostě táhne!

#7 Harry Potter a Vězeň z Azkabanu (info)
Poster k filmu 
       Harry Potter a vězeň z Azkabanu



Tenhle díl mám asi nejraději, ale uvidíme po premiéře, protože se těším na souboj paní Weasleyové a Belatrix, takže doufám, že tam bude.


#6 Sex ve městě (info)
Poster k filmu 
       Sex ve městě (TV seriál)

Na Sex ve městě jsem začala koukat asi před rokem, protože mi ho rodiče zakázali. (Jednoduché: oni mi něco zakážou a já to povětšinou udělám, pokud to není opravdu něco hrozného)
Zamilovala jsem si ho asi po třetím dílu. Moje odpoledne: přijdu ze školy, pustím si jakýkoliv díl a dělám úkoly :)
Filmy jsem sice viděla, ale nepovažuji je za tak dobrý materiál, jednička ještě šla, ale dvojka už není ten pravý Sex ve městě.


#5 The Vampire Diaries (info)
Poster k filmu 
       Vampire Diaries, The (TV seriál)
Je vidět, že knihy od L. J. Smith jsou dobré pouze jako náměty na další zpracování. 
A že je to velmi dobré zpracování!




#4 Letopisy Narnie - Lev, čarodějnice a skříň (info)
Poster k filmu 
       Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň
Celou Narnii jsem měla přečtenou během pár dnů. A když jsem jí dočetla objevila jsem tenhle film. Je rozhodně lepší než ostatní dva, hlavně než Plavba Jitřního Poutníka, i když Kaspiana hrál Ben Barnes, mám nejradši tenhle díl. 


#3 Dívka, která kopla do vosího hnízda (info)

poster
Nejoblíbenější filmy za posledních šest měsíců jsou tady. Milénium jsem dostala k Vánocům a přečetla jsem ho velmi rychle a hned potom jsem se vrhla na filmy, které jsou opravdu velmi dobře zpracované. Bylo těžké rozhodnout, který mám radši, ale povedlo se.


#2 Dívka, která si hrála s ohněm (info)

poster



#1 Muži, kteří nenávidí ženy (info)

poster





1 komentář:

  1. Na Účastníkov zájazdu nikdy nezabudnem z jedného dôvodu - pozerali sme ich na školskom zájazde, v autobuse cez pol Európy (do Grécka) :D Film pustený naozaj v tej pravej chvíli :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři