30. května 2011

Top týdne #3

Top týdne je meme pořádané Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10. Kompletní pravidla si můžete přečíst tady.


Dnes se budeme zabývat knihami z dětství:

#10 Klub záhad - Thomas Brezina

Největší obrázek výrobku KLUB ZÁHAD – Loď duchů
Knihy z této série jsem četla celou třetí třídu. A jak já jsem je milovala. A úplně nejradši jsem měla právě tento díl Loď duchů, protože v ní byl Titanik!
Pořád jsem běhala do knihovny do té samé poličky a hledala jsem díl, který jsem ještě nečetla. To byly časy.







#9 Klukům vstup zakázán - jen pro čarodějnice- Thomas Brezina

Největší obrázek výrobku Bráchové a jiné katastrofyThomas Brezina byl zkrátka velmi plodný autor.
A ještě ke všemu to byly čarodějnice! 












#8 Dědeček Večerníček - Jozef Pavlovič

 
Jak já tuhle knížku milovala. A taky to byla jedna z mála knížek, kterou mi koupili rodiče. 









#7 Staré řecké báje a pověsti - Eduard Petiška

 Staré řecké báje a pověsti mi předčítala mamka, když jsem nemohla usnout. Od té doby miluju Řecko a hlavně jeho záhady.











#6 W.I.T.C.H.
Na WITCH jsem byla opravdu závislá. Taky díky nim vznikla moje přezdívka! 










#5 Jacqueline Wilsonová

 
Moc knížek jsem sice od ní nečetla, ale některé přeci. A ty, co jsem četla, jsem měla opravdu ráda. 











#4 Jak krtek ke kalhotkám přišel 

Jak krtek ke kalhotkam prisel 
Jéé, krteček. To je moje reakce pokaždé, když si na něj vzpomenu. 
A nejenže jsem ho strašně ráda četla, já měla i kazety byla jsem schopná ho poslouchat celé odpoledne. 








#3 Robinson Crusoe - Daniel Defoe

Robinson Crusoe
Důležité bude určitě zmínit J. V. Plevu, který je hodně spojován právě s Robinsonem, ale ne pouze, že ho přeložil, ale on ho tak trochu upravil. Výsledkem je skvělá kniha, kterou jsem přečetla už opravdu mockrát.  








#2 Elyonova země - Patrick Carman

Elyonova země I - Temné hory  
Elyonova země byla mojí záchranou na první rodinné dovolené, ale to není jediný důvod, proč jí mám tolik ráda. Je to prostě skvělá knížka. 
Teď koukám, že nemám přečtený ten poslední díl. Tak doufám, že ho mají v knihovně! 








#1 Harry Potter - J. K. Rowling
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (Harry Potter, #3)


Kdo by nemiloval Harryho Pottera a celý jeho svět?!
Myslím, že k tomu nejde nic jiného dodat!

2 komentáře:

  1. Ohh..Dědeček večerníček ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. áááá Elyonova země - Patrick Carman tuhle řadu knížek jsem četla, vím že mě to hrozně bralo :). Poslední dobou jsem se snažila zjistit, jak se jmenovala, protože jsem to zapomněla...A díky tobě jsem na to přišla, děkuju!! :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři