15. května 2011

The vampire diaries giveaway

Dnes jsem se rozhodla uspořádat soutěž o Upíří deníky, ale mě předběhla. :)
Tak jsme se nakonec dohodli, že soutěže spojíme a tak vznikla The vampire diariaries giveaway. 
royal wedding treat



Takže budou dva vítězové, jeden získá čtyři díly (Probuzení, Souboj, Zášť, Temné shledání) a jeden šest dílů (Probuzení, Souboj, Zášť, Temné shledání, Návrat, Soumrak).


Pravidla:
- Každý se smí zúčastnit pouze jednou, duplicitní vstupy budou smazány!
- Nemusíte být GFC follower!
- Můžete ale získat extra vstupy!
- Podmínkou vstupu do soutěže je vyplnění soutěžního formuláře, který prosím vyplňujte tady!
Pouze pro ČR, omlouváme se všem ze Slovenska.
- Končíme 20. června 

Vítězové budou vyhlášeni co nejdřív po ukončení soutěže a budou mít 48 hodin na to, aby nám emailem odpověděli.

Všem držím palečky!! :D

6 komentářů:

  1. Nejradši bych vyhrála všech 6 dílů :D Ale já moc nevyhrávám :(.Myslím,že tohle je skvělá giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky moc štěstí nemívám :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc štěstí nemíváš? a nebylas to ty,která vyhrála knihu "krásní mrtví" ?:D

    OdpovědětVymazat
  4. Poprvý za dva roky! Ale i tak to bylo opravdu štěstí. Byly mi nakloněny hvězdy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj...chtěla jsem se zeptat...kdo platí poštovné?

    OdpovědětVymazat
  6. Poštovné zaplatíme samozřejmě my.

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři