18. května 2011

Waiting on Wednesday (5)

Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the SpineCílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst. 

Pro tuto středu vybírám:
 Nenasytná - Meg Cabot

Nikdy neříkejte nikdy, a o upírech to platí dvojnásob... Mína Harperová, samostatná, talentovaná, ale zároveň i smutná a díky svému prazvláštnímu daru okamžitě odhalit, jakým způsobem a kdy člověk, který před ní stojí, zemře, dost osamělá, se podílí na vytváření scénáře pro nesmírně úspěšný seriál Nenasytná u jedné newyorské televizní stanice. Jednoho dne jí její neschopná, avšak velmi průbojná a bezohledná kolegyně sdělí, že vedení se rozhodlo seriál obohatit postavou upíra, podobně jako u konkurence. Mína je zděšena, protože její vztah k upírům je mírně řečeno odtažitý. Zanedlouho se však na večírku setkává s naprosto neodolatelným profesorem literatury Lucienem Romaneskem, vysokým, tajuplným brunetem, a od tohoto okamžiku si na nedostatek inspirace, co se upírů týče, rozhodně stěžovat nemůže! Úspěšná americká spisovatelka Meg Cabotová se v této knize svým nenapodobitelně originálním způsobem vyrovnává se záplavou upírských ság na dnešním knižním trhu.


Meg Cabotová bude mít u mě další plusové body, protože mě stačilo si jednou přečíst Mediátora a hned jsem si jí zamilovala a Nenasytná vypadá opravdu moc dobře. Takže pevně věřím, že se mi co nejdřív dostane do rukou.
Myslíte si, že Meg může vymyslet dalšího neodolatelného chlapíka, kterého si všichni zamilujeme? 
Jestli jste odpověděli ano, už jste měli tu šest s Jessem?

4 komentáře:

  1. Až já budu mít narozky .. tak to bude něco! :D bude maminka litovat, že vůbec nějaký narozky mám ! :D:D Ale bohužel si na ně ještě pár měsíců počkám :(

    OdpovědětVymazat
  2. No, já mám narozky až na konci srpna, takže si vážně ještě trošku počkám. BookDepository sice znám, ale nemám zkušenosti :/ Trošku se toho bojím, ze zahraničí a tak no.. :// :D

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem a bylo to v celku dobré, jen byxch brala trochu víc "Cabotovského" humoru. Alke jiank jdi určitě do toho!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři