30. června 2011

Měsíční chvástačka - Červen

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit


Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informacezde
Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky

Červen byl na knihy velmi bohatý. A tím velmi mám na mysli jako opravdu hodně. 

Koupené knihy
I když jsem si Inkarceron koupila již v květnu, ale až na úplným konci, fakt! tak nějak jsem na něj minule zapomněla. :( Takže tady je! 
On je člověk po týdnu se třídou na kurzu environmentální výchovy (konečně si pamatuju, jak se ta věc jmenovala) trochu mimo svůj normál a na obyčejné, pardon neobyčejné věci, zapomíná. 

Darované knihy

Červen  je můj měsíc. V tomto nádherném měsíci mám narozeniny, což znamená hodně dárečků, rovná se knížek. A on když má člověk ještě ke všemu patnácté narozeniny, tak je to taky něco.  
Rozhodla jsem se, že si seženu celou celičkou Anitku, takže k mým třem dílům přibyla Kavárna šílenců, kterou jsem dostala od Tess. Růži ze Sevastopolu mi daroval kamarád, který mi v knihkupectví řekl, něco si vyber. Nechtěla jsem ho úplně vyždímat a na tuhle knížku jsem koukala už docela dlouho, takže teď je už moje. Jenom moje! :)
Se sbíráním  Anity souvisí i vydání Modrého měsíce, takže byl rodičům připsán na seznam spolu se Smečkou, na kterou se vážně těším, ale je jaksi v pořadí. :)

Vyhrané knihy

To snad není možný, ale tahle kolonka není prázdná!! (Skáču metr vysoko!) Mě se normálně povedlo něco vyhrát. A že to tedy něco je. Přesněji řečeno Levá ruka boží ze soutěže pořádané Kath. Samotná knížka mi přirozeně udělala obrovskou radost, ale jakmile jsem ji vyndala z obálky a už ne zasněně, ale šťastně jsem se na ni podívala, uviděla jsem tento nádherný vzkaz od Kath i s úžasnou ilustrací. Díky Kath, byla jsi mojí záchranou, když jsem byla opravdu na dně! :)
Jak většina ostatních knížek je v pořadí, ale já je přečtu! Protože docela brzy jedu k babičce a hádejte, co tam budu dělat? :)

Recenzní výtisky
Těchto knih je nejvíce. Ani nevím, jak to vlastně stíhám a jak to všechno zvládnu, ale já si věřím! :) 
Vezmu to hezky popořadě. Tulák ve stínech, Dvě zrcadla, Milenec z temnot, Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí, pro kterou jsem běžela ještě dneska na poštu, Bezpochyby mrtví a Případy Kjóko Karasumy. 
To ale není všechno, protože ještě je tu balíček Eroiky, který se k těmto už jaksi nevešel. :)


Ještě tu mám pár hezkých fotek, jelikož jsem v takové hodně dobré náladě. Čím to asi bude? :)
S Inkarceronem jsem si koupila tyto krásné záložky. To pod tím je část fotky. Na tom kurzu jsme s Tess objevili sušenku Anita a já jako správný fanda jsem si to musela nechat vyfotit. No, a Tess mě z té fotky udělala záložku. Takhle se pozná fanoušek! :) 
A tohle jsem prostě musela vyfotit. Jedná se o obálky čtyř knih. Jde taky o to, jak se v jednoduchosti skrývá krása, ale taky o krásné sladění! A na druhé fotce je vidět, že knížka nemusí být jednoduchá a je taky krásná! Jedná se o Dvě zrcadla. 

A když už jsem u těch fotek, tak tady je ještě jedna. Nějak mě napadlo dát všechny červnové knížky k sobě a postavila jsem z nich takovou věžičku, teda spíš je to věž! :)
Tohle je všechno, ale to zní divně, takže radši napíšu, už opravdu končím. Je sice pravda, že ještě hodně knížek je někde na cestě, ale tož v červenci. :)
A co jste získali vy? Něco už jsem viděla a našla jsem překrásné kousky, jako třeba Sukubu a Výjimečnou! Asi uroním slzičku... :)

10 komentářů:

  1. No wau! :) Taky doost velká hromada! :)
    Taky bych chtěla Anitu domů :(.. :) Asi ji začnu pomalu kupovat a číst! :)
    A Pravou krev bych chtěla taky..
    No, a jinak bych chtěla všechny! ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nezapomeň, že máš super kamarádku, která už "Upírkou na vlastní nebezpečí" četla, ale ráda by si tuto super knihu přečetla znovu. Jinka gratuluji k té spoustě knih!:)*

    OdpovědětVymazat
  3. Dý: Mě to nějak nepřišlo, že je toho táák moc, pak jsem si ale vzpomněla na meme a řekla jsem si musím to dát dohromady a uvědomila jsem si, že toho tak moc fakt je! :D :D

    Terez: Až vrátíš OŽ. Jak to, že má CoFA ohnutý roh?! :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ty toho máš fakt veľa ! :) Skvelé knihy :) I keď je pravda, že z tejto kôpky som čítala akurát Smečku ( u nás Nočný tieň a prvý diel Anity..akurát :D)

    OdpovědětVymazat
  5. O_O
    No nazdar, toho je vskutku požehnaně. Závist je ošklivá vlastnost ale momentálně se jí nedokážu ubránit:D To je skoro jako moje celá polička:D
    Máš se holka, skutečně jo;)

    OdpovědětVymazat
  6. Celý můj předlouhý život jsem si knížky nekupovala, takže je čas to napravit! Ou jé! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj
    Kdybych náhodou vyhrála v té tvoji giveaway mohla by si mi napsat ten výherní mail na kamarádčin mail? Mě totiž nejede počítač a nevím kdy bude fungovat takže kdybych vyhrála nemohla bych ti na výherní email napsat :( kamarádčin mail je : holkafain@seznam.cz. Ona by mi o té výhře potom řekla
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Když budeš mít to štěstí...! :D

    OdpovědětVymazat
  9. no páni, to je knih.. :D zabloudila jsem na tvůj blog úplnou náhodičkou a vypadá vážně zajímavě, obzvlášť mě zaujaly tvé recenze.. :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři