3. června 2011

Měsíční chvástačka - Květen

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit


Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde
Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - reading copies

1) Koupené knihy

V květnu jsem si koupila (jenom) jednu knihu a to Magii mrtvých od Illony Andrews. 
Jelikož se chystám do prváku, musela jsem si začít kupovat učebnice, které sem sice nepatří, ale tím chci říct, že jsem neměla tolik peněz, ale snad se to spraví. 

2)Darované knihy

Tyhle dvě knížky mi dala babička, protože si mamka pořád stěžuje, že čtu samé fantasmagórie! No, nevím, jestli je někdy přečtu. 

3)Vyhrané knihy

Juchů! Tato kolonka není prázdná! 

4) Reading copies
Ještě jednou bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

A pár knih je ještě na cestě, ale to až v červnu! :)
Jak tak na to koukám, moje knihovnička se parádně rozrůstá. A s tím i souvisí další věc. Někteří už to ví (viz Facebook), ale já to řeknu ještě jednou. Konečně se mi podařilo rodiče přesvědčit, že se mi ty knížky na ty dvě poličky opravdu nevejdou a že potřebuju nové.
Všechno už je koupené, teď je stačí jen namontovat! :)

4 komentáře:

  1. Mám radost.. :) Taky mi příjde Odkaz dračích jezdců jako reading-copies :) Ve Fragmentu jsou strašně ochotní! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace k výhře... :) Na Dračí jezdce se také chystám, ale nejdřív musím dočíst knihy, které mám doma. Jinak souhlasím, že ve Fragmentu jsou opravdu velmi ochotní... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda že knihy došla v pořádku :D Snad jsi se nelekla razítka společnosti :D

    OdpovědětVymazat
  4. Magii mrtvých už jsi četla? Mě se strašně líbila. Doufám, že druhý díl vydají brzo:D A neodolala jsem a do Fragmentu si taky napsala. Za chvilku mě nejspíš přestanou mít rádi:D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři