5. června 2011

My week 1

 

My week je nové meme pořádané  a bude se objevovat každou neděli.
Jedná se o výčet veškerých přečtených a zrecenzovaných knih za uplynulý týden
Připojit se můžete zde.

Přečtené knihy + zrecenzované:
Inkarceron - Catherine Fisherová
Za minulý týden jsem přečetla opravdu jen Ikarceron. A důvod je prostý. Eko kurz s naší třídou, kde jsme měli opravdu málo volného času a já ho přečetla vlastně jen ve vlaku při zpáteční cestě. 








Rozečtené knihy:
Největší obrázek výrobku EldestPrávě mám rozečtené dvě knihy a to právě Eldesta a čtvrtého Percyho Jacksona. Na Percyho teď ale nemám opravdu čas, takže nevím, kdy se mu budu zase věnovat.


Tenhle týden byl vážně bída! :(

3 komentáře:

  1. Pěkné Meme :)
    Ále bída to ani není.Škola dělá divy.
    Inkarceron mě láká už delší dobu,ale na seznamu mám trochu víc knížek takže bude muset tahle knížka počkat.
    Jinak moc pěkný nový vzhled stránky :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři