12. června 2011

My week 2

My week je meme hostované .

Přečetla jsem: 

Největší obrázek výrobku Eldest
Někdy v úterý nebo ve středu jsem dočetla Eldesta. V těchto chvíli dokončuji recenzi. Tuto sérii jsem si opravdu zamilovala! :)


Právě čtu: 
Momentálně mám rozečtené tři knihy. A to Brisingra, A Job from Hell a čtvrtého Percy Jacksona. S Brisingrem se pomalu ubírám ke konci. A Job from Hell mám v elektronické podobě, takže v následujícím týdnu se mu moc věnovat nebudu, totiž vůbec, protože odjíždím a Percy zatím musím počkat. 

  
A jediná kniha, na kterou jsem tento týden publikovala recenzi je Eragon. 
Největší obrázek výrobku Eragon

 Není to nic moc, ale už se začínám dostávat do lepších kolejí. :)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři