26. června 2011

My week 4

My week je meme hostované .

Přečetla jsem
Tento týden jsem se docela rozjela. Přečetla jsem celkem tři knihy a jednu mangu. 



     Dvě zrcadla    A Job From Hell (Ancient Legends, #1)    Případy Kjóko Karasumy 1Bezpochyby mrtví (Sookie Stackhouse, #6) 

Dvě zrcadla - Karolina Limrová
A Job from Hell - Jayde Scott
Případy Kjóko Karasumy - Ódži Hirio & Júsuke Kozaki
Bezpochyby mrtví - Charlaine Harris

Napsala jsem recenzi na:
   
Eldest - Christopher Paolini
Brisingr - Christopher Paolini
Víš, s mužskýma je kříž - Alena Hrachovcová
Vrány - Blanka Götzová

Právě čtu: 
Milenec z temnot - J. R. Ward

1 komentář:

  1. Jsem zvědavá na ty Dvě zrcadla, pořád o té knížce uvažuju... stojí to za to? :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři