29. června 2011

My Week in Progress 2

Nové meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Wither!! Já. Potřebuju. Peníze!!!

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Já jsem fakt žádnej film neviděla! :( Musím si sehnat ty nový Piráty. Štve mě, že je všichni viděli a já ne! 
Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem kamarádce dárek k narozeninám. Sice je má už v srpnu, ale radost mám už teď. 

Co naposledy se ti zdálo?
Seděla jsem doma u psacího stolu a Eric z Pravé krve mi přinesl pizzu s mořskýma plodama a navzájem jsem se krmili! :)
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?

Strašně se mi líbila jedna scénka z Milence z temnot, jak Butch telefonoval s Josém, který mu říkal, kde co doma má, protože se Butch stráášně opil a José mu pomáhal domů. Butch potom Josému řekl, že by byl dobrá manžela a Josému mu řekl, ať mu koupí něco k výročí, mám za to, že nějaký náhrdelník? :)
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
jahodová zmrzlina, slané kešu, ananas
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Zůstávám u Within Temptation, tentokrát ale poslouchám toto :)

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nechte mě spát! 

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dnes jsme měli se třídou poslední výlet tohoto školního roku. A na jedné zastávce jsme hráli takovou hru. Jeden člověk si stoupnul do prostřed kruhu a měl zavázané oči a ostatní něco zmutovaně řekli a on musel uhádnou, kdo to je. Pak si vzala slovo naše třídní a řekla To nejsem já takovým strašně pisklavým hláskem a spolužák se zeptal Co to bylo? Všichni jsme byli mrtví smíchy.
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?

Ten pocit, že už je konec! 

1 komentář:

  1. Piráti se mi líbili, asi víc než 3 - zprvu jsem tomu moc šancí nedávala, ale příjemně mě to překvapilo. Snad jen bych vyškrtla romantickou složku dvou nových postav:D

    Ááá, proč mně se nemůže někdy zdát o Ericovi namísto těch blbostí?:D

    :DD Řekla bych, že to bude nejbáječnější věc většiny z nás;)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři