22. června 2011

My Week in Progress

Nové meme, které pořádá Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
The Girl in the Steel Corset


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Tak to bude těžký, na normální film jsem nekoukala už fakt dlouho... Ale momentálně sleduju seriál Lost Girl. Sukuba jako soukromé očko, "kamarád" vlček...je to bezva! :)



Čím sis naposledy udělala radost?
Nebyla jsem ráno líná a upletla jsem malinký copánek!



Co naposledy se ti zdálo?
Jak kradu popcorn v Bille! :)



Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
V čem je on lepší než já? To je prosté, nenechává zvednuté prkýnko!


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Možná bych si dala ten popcorn, jahody a latté s pořádnou pěnou


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Within Temptation - Where is the Edge link, tu teď poslouchám opravdu často! 


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Co takhle slušné vychování? To vám rodiče neříkali, že nemáte poslouchat cizí lidi?!


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když se mi do "rukou" dostalo toto: link


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Zvládna jsem poslat balíček!! :)

1 komentář:

  1. přečetla jsem asi zatím 4 meme a nevěřila bych, jak se nasměju u otázky, co se vám naposledy zdálo :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři