24. června 2011

Soutěž s Drbnou

Můj blog se neustále rozrůstá a komu za to vděčím? Samozřejmě všem, kteří jsou ochotní si něco ode mě přečíst. A proto jsem připravila malou odměnu v podobě soutěže! Dalo mi docela práci něco v mé knihovně vybrat. Ne že by tam toho moc nebylo, to fakt ne. Ale já jsem prostě sběratelský typ a moc ráda se knížek nevzdávám, ale...




Jeden šťastlivec získá knihu Gossip Girl - Trojčata. 
A co musíte udělat, abyste ji mohli vyhrát? 
Vyplnit tento formulář, který slouží jako vstup do soutěže. 


Informace:
- Každý se smí zúčastnit pouze jednou, duplicitní vstupy budou smazány
- Musíte být starší 13 let, jinak prosím se souhlasem rodičů nebo zákonného zástupce a za vaším jménem uveďte jeho jméno
Musíte být GFC následovatel
- Můžete získat extra vstupy
- Soutěž je otevřena jak pro obyvatel České tak i Slovenské republiky
- Soutěž probíhá od 24. června do 24. července 
- Výherci bude zaslán email s žádostí o jeho adresu, pokud mi na tento email neodpoví do 48 hodin bude vybrán jiný vítěz
- Vítěz bude vybrán pomocí random.org
- Budu se snažit vyhlásit vítěze co nejdříve po ukončení soutěže


Všem vám držím pěstičky a hodně štěstí!!


XO XO
-Willinda

7 komentářů:

  1. Ach, škoda, že knihu už doma mám :) jinak bych se ráda zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já se zapojím ráda, tuhle knihu nemám, akorát v tom formuláři máš chybku, u extra vstupů se dá zatrhnout pouze jedna možnost...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Evk! Nějak mi to uniklo! :(

    OdpovědětVymazat
  4. Willindo, willindo. Kde jsi splašila recenzák Jobs from Hell? To mi nějak uniklo:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jen se chci omluvit, protože mi nějak blbnul net, takže nevím, jestli se to tam neposlalo víckrát :(

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře, ale asi se nezúčastním :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři