6. června 2011

Top týdne #4

 
Top týdne je meme pořádané Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10. Kompletní pravidla si můžete přečíst tady.


Dnes se budeme zabývat doporučenými knihami!

Knihy nebudu nijak číselně řadit, protože opravdu nevím, jak bych je měla seřadit.


Eragon - Christopher Paolini
Jednu dobu mi ho pořád doporučovali spolužáci a já se nějak neměla k tomu, abych ho přečetla. Teď se mi ale naskytla obrovská příležitost a já neváhala ani minutu.


Odstíny života - Lusy Adams
Na OŽ jsem narazila na stránkách o TVD a říkala jsem si, to zní opravdu hustě. 

Tisíce planoucích sluncí - Khaled Hosseini 
Tisíce planoucích sluncí dostala k Vánocům kamarádka a po prázdninách přišla a řekla mi, tohle si musíš přečíst.

Tetovaný - Peter V. Brett
Na Tetovaného jsem někde a opravdu už si nevzpomínám kde, četla skvělou recenzi. Pak už jen stačilo zaběhnout do knihovny a oni ho opravdu měli!

Dveře Chaosu - Ryoko Mitsuky
Moje první manga, kterou mi půjčila kamarádka, protože jsem si zapomněla vzít knížku do školy a měli jsme supla. Bylo to opravdu příjemné čtení.

Un Lun Dun - China  Miéville
Un Lun Dun jsem četla už docela dávno a vím, že mi ho tenkrát půjčila zase jiná kamarádka, která si ho vybrala k narozeninám.


Les rukou a zubů - Carrie Ryan
Další kniha přečtená na základě recenze. Co bych si bez nich počala?

Měsíční píseň - Patricia Briggs
Mám takové tušení, že o téhle knize jsem se poprvé dozvěděla v diskuzi zde. Ale jistá si tím opravdu nejsem.

Elantris - Brandon Sanderson
Elantris mi, mám takové tušení, doporučila sama naše knihovnice. Ještě že to udělala, protože tu knížku opravdu mám ráda.


Hostitel - Stephanie Meyer
Tak, Stmívání bylo...Stmívání. Ale Hostitel je opravdu o něčem jiném a já jsem ráda, že jsem na něj četla recenzi, díky které jsem si ho potom koupila!

1 komentář:

  1. Hostitelovi pořád odolávám a toho mám už doma měsíc půjčenýho z knihovny:D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři