21. června 2011

The vampire diaries giveaway - vyhodnocení

royal wedding treat
Ano, je to tady. Uběhlo to rychle a já vám přináším výsledky historicky první soutěže tohoto blogu. Než se k nim ale dostanu, chtěla bych nejdřív všechno shrnout.
Soutěž probíhala od 15. května do včerejší půlnoci a celkem se do ní zapojilo 58 soutěžících. Po sečtení a kontrole všech extra vstupů, jsme se dostali na číslo 349!! Páni! :)
Samozřejmě jsem přečetla všechny plusové otázky a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí. 
Ale vás určitě zajímají výsledky a né moje kecy! Takže přejdeme k samotného vyhlášení.
Ještě bych ráda připomněla, že máme dva vítěze, vlastně vítězky a že soutěž jsme pořádali společně s úžasnou
Takže vítězem se stáv- ještě jsem zapomněla říct, ne vlastně už nic. 
Takže, vítězi se stávají:

Ywyk 
a

Janča 

Hrozně moc vám gratuluji a všem ostatním děkuji za účast. 
Nesmutněte, tohle určitě není poslední soutěž, brzy bude další! :)
Takže holky, zkontrolujte si email! :) 

3 komentáře:

  1. Ach jo..Škoda.Já myslela,že to vyjde.Moc mi to na náladě nepřibralo....No nic no gratuluju moc vítězům :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju vítězům :) třeba mi to vyjde příště :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři