22. července 2011

30 Day Book Challenge - Day 07

~ Day 07: Kniha, ze které umíš recitovat/ citovat

Harry Potter a Relikvie smrti - J. K. Rowlingová

"Podzim toho roku přišel nějak znenadání. Ráno prvního září bylo jiskřivé a zlaté jako jablečný mošt, a když malá rodinka přecházela hlučnou ulici k nádraží, kouř z výfuků a dech chodců se v chladném vzduchu třpytil jako pavučiny. Na naložených vozících, které před sebou tlačili rodiče, stály dvě velké klece, sovy v nich rozhořčeně houkaly a rudovlasá dívenka se slzami v očích cupitala za bratry a držela se otce za ruku." 

První odstavec kapitoly O devatenáct let později a já si to opravdu pamatuju! 

6 komentářů:

  1. Upřímně, z epilogu jsem v knize nebyla nijak nadšená, ale nepřišlo mi to tak strašný. Ve filmu to působí (teda aspoň podle mě) děsně kýčovitě...

    OdpovědětVymazat
  2. Kýčovitý je pro tohle to správný slovo, ale kdyby to skončilo bez týhle kapitoly, měla by Rowlingová pořád otevřený nějaký vedlejší vrátka a pořád by se mohlo stát, že bude nějak pokračovat, což by mi možná moc nevadilo, ale bylo by to asi jenom takový natahování... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem o tom přemýšlela. Je mi sice líto, že HP končí, ale knížky a filmy mi zůstanou a můžu se k nim kdykoliv vracet. :) Myslím, že pokračování by bylo strašně nucený... vím, že i Rowlingové je to líto, když je se vším tím šílenstvím okolo Harryho konec, ale radši bych od ní uvítala nějaký zcela nový projekt, nejlépe další geniální bestseller... :) S HP se jako začínající spisovatelka předvedla v tom nejlepším světle...

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jen se modlit, aby něco jiného napsala, protože já bych si to určitě pořídila! :D

    OdpovědětVymazat
  5. A jaký fanda HP se netřese na její další knížku? :D Díky jedinému příběhu ji zná celý svět... to je slibný začátek spisovatelské kariéry. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři