28. července 2011

30 Day Book Challenge - Day 12

Day 12: Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život

City of Bones (The Mortal Instruments #1)Kniha: Město z kostí
Autor: Cassandra Clare

Není to tak, že bych zjistila, že moje matka byla lovec stínů, otec největší záporák, co svět spatřil, a zamilovala bych se do úžasného kluka. I když to poslední bych docela brala! 

Jde o to, že jsem vždycky chtěla zjistit, že ten nadpřirozený svět opravdu existuje a chtěla jsem mít nějakou důležitou roli v něm. 
Možná to trochu nedává smysl, ale co...:)


1 komentář:

  1. u tohohle dne jsem taky přemýšlela nad Nástroji smrti... :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři