31. července 2011

Měsíční chvástačka - Červenec

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit


Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde


Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky

Koupené knihy: 

Číslo se smrťákem - Jaroslav Mostecký

Můžete mi laskavě říct, kde jsem na to vzala peníze? Protože jsem nedostala červencové kapesné se slovy "k čemu potřebuješ přes prázdniny peníze?" (To by čučeli k čemu já potřebuju peníze!)Vlastně, If I stay a Fallen jsem si kupovala ještě v červnu, ale přišli až na začátku nového měsíce, takže to by bylo řešení, ale Proroctví sester jsem si kupovala až v červenci, a že by mi zbylo tolik peněz? :) Jestli jo, tak to jsem fakt dobrá! A ta malá knížečka je z Pevnosti, k jejíž koupi jsem přemluvila svého otecka, protože je tam Harry Potter, a tomu taťka neodolal, je ještě větší maniak než já! :)

Darované knihy:


Ano!! Konečně přišli knížky narozeninám!! Což jsou všechny od Cassie. Jsem totiž strašně sběratelský typ, takže nesnesu mít jeden díl a ostatní ne. A navíc, tohle jsou přece Nástroje smrti! 
Na získání Trápení a Výjimečné jsem použila svoje vydírací schopnosti a vysvědčení. Ale na druhou stranu jsem trochu hloupá, protože když už rodiče přemluvím ke koupi, je jim potom už tak trochu jedno, kolik toho bude, jenom potom malinko nadávají, ale objednají je, takže jsem si k nim mohla ještě něco přihodit. Ale v tu chvíli se člověk těžko rozhoduje, vždyť je tolik krásný knížek a vybrat z nich jednu nebo dvě je strašně těžké! Tak snad příště! :) 
Nástroje smrti vypadají dohromady tak dokonale! :)

Vyhrané: 

  

Já ty soutěže tak miluju!! Tuhle knížku jsem vyhrála v soutěži My first editor´s giveaway by Teresinha! A ta knížka je na pohled tak krásná a určitě bude i po přečtení. Bez přebalu je tak nádherná, že pořád chodím k poličkám a dívám se na ní. 

Recenzní výtisky: 

Recenzní výtisky jsou pohlazením pro duši! :)

Tady jsou všichni moji miláčci pohromadě! 

4 komentáře:

  1. Páni, to je pěkná hromada... některé tituly ti opravdu závidím, vlastně všechny. :D Asi to vezmu pěkně odzačátku, takže...
    Na Proroctví sester už se v knihkupectví dívám pěkně dlouho, asi za chvíli neodolám a koupím si to, i když názory nejsou vesměs nějak pozitivní. If I Stay, další knížka, kterou bych moc chtěla, jenže v AJ. Mě prostě zaujal ten obal. :D (Konkrétně ten, který je tu na fotce, ale i ten hardbackový se mi dost líbí). Fallen by měl vyjít někdy v srpnu, takže si počkám na překlad a jsem ráda, že cover zůstane stejný. Co se týče TMI, mám doma zatím česky první a druhý díl, ale já opravdu nesnáším, když mi knihy se série neladí... ty originály spolu vypadají táák krásně. :) Sukubu a Výjimečnou si budu objednávat... A těším se na recenzi na Before I Fall, dívala jsem se na tu knížku na GR a má docela dobré hodnocení, takže jsem zvědavá, co na to řekneš. ;)

    Myslím, že už jsem se dost vykecala. Nicméně, pěkný to pohled na poslední fotku. Myslela jsem, že Clockwork Angel bude užší... jsem se trochu sekla v odhahu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se nedávno rozhodla, že si chci doplnit Nástroje smrti. :D Rodiče mě málem zabili, když jsem jim vysvětlovala, že by táta měl zajít do banky, protože si chci koupit první díl v AJ kvůli obálce, a je mi líto vyhodit za něj tolik prachů u nás. :) A na Proroctví sester a Výjimečnou se koukám už hodně dlouho a furt nic... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Before I Fall se opravdu hodně těším, ale musí ještě chvilku počkat. :)

    Nejdřív jsem si taky chtěla koupit Nástroje v češtině, ale pak jsem si vzpomněla na tu obálku a řekla jsem si, to opravdu ne! :D

    P. S. Vykecávání mám ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krása.:) Ja by som hrozne chcela mať TMI doma!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři