3. července 2011

My week 5

My week je meme hostované .

Přečetla jsem: 



Napsala jsem recenzi na: 

A Job From Hell (Ancient Legends, #1) Bezpochyby mrtví (Sookie Stackhouse, #6) Dvě zrcadla

Právě čtu: 
ZR1014_Tulak_ve_stinech.jpg  
Rozečteného mám Tuláka ve stínech. A jelikož za okamžik odjíždíme k babičce, beru si sebou ještě tyto knížky, které tam plánuji přečíst. 

Tím chci taky říct, že jsem právě přednastavila všechny pravidelné meme, ale recenzi tento týden asi nečekejte, protože se můžeme vrátit ve čtvrtek, ale taky v sobotu. Takže mi držte palce, ať to přežiju! :)

1 komentář:

  1. Těším se na recenzi Tuláka ve stínech a Ještě než umřu! :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři