24. července 2011

My week 8

My week je meme hostované .

Přečetla jsem:

 G2R: Tajemná hra Morová Rána (Sága Prokletých #1) Nenasytná
   
G2R: Tajemná hra - Zdeněk Ležák
Morová rána (Sága prokletých #1) - Margit Sandemo
Temný gryf - Katie J. Taylor
Nenasytná - Meg Cabot

Napsala jsem recenzi na: 
Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí    Obálka knihy G2R: tajemná hra


A co právě čtu?
To ani já sama nevím, protože jsem se ještě nerozhodla, na kterou z těch knih, které mi doma leží na poličce se vrhnu. 


0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři