6. července 2011

My Week in Progress 3

Nové meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Film zase nic. :( Ale už mám skoro dokoukaný seriál Hra o trůny. To je mega supr čupr seriál! :)

Čím sis naposledy udělala radost?
Vydírala jsem rodiče a Sukuba a Výjimečná jsou na cestě!! :)

Co naposledy se ti zdálo?
Šla jsem po náměstí s igeliťákem na hlavě a smála jsem se kolemjdoucím. :) Já mám ale šílený sny! :)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
V Tulákovi ve stínech je toho hodně a já si vždycky řeknu, že si to musím někam poznamenat, ale pak na to okamžitě zapomenu. :(

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
šopský salát, pizza hawai a čokoládová zmrzlina s malinama

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Zůstávám znovu u Within Temptation, tentokrát ale poslouchám toto :) Ta je táák krásná a ten klip! :)

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Já chci domů!! :)

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Jo, tak to si teď nevzpomenu. Ach ta hlava děravá! :)
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Otrhala jsem u babičky celý maliny a nikoho jiného už nezbylo! :)

2 komentáře:

  1. Výjimečná je úúúžasná kniha, kterou si musíš zamilovat a Sukubu si plánuju teprve koupit...až bude za co:D
    Jinak Sinead mám moc ráda;)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi bláznivá holka.. :D vítej do týmu.. xD
    těšm se na recenzi o vyjimečné.. :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři