20. července 2011

My Week in Progress 5

Nové meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Proroctví sester - Michelle Zink hlavně díky Nikki Finn

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Musím to říkat? Viděla jsem úplně skvělý film, počkejte, jen si vzpomenu, jak se jmenoval...Možná to bylo něco jako Harry Potter a Relikvie smrti část 2? A bylo to úžasný! Nic mě nezklamalo. Snape se opravdu překonal, Neville byl krásně roztomilý a ta scéna na nádraží byla sice trochu uhozená, ale já jsem se na ní strašně těšila. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Kino začínalo ve 21:30. Hodinu před tím se začínali prodávat lístky. S kamarádkami jsme měli sraz v 19:40 a byli jsme tam druhý! :)

Co naposledy se ti zdálo?
Jak jsem tam v pondělí a  včera koukala na nový díl True Blood, tak se mi trochu do ní zamotali sny. Ona tam byla taková hezká scéna u jezera nebo u rybníka, ve kterým plaval Erik, no a já jsem se ním byla vykoupat. Jenže jsem Erikovi musela pomáhat nandavat křidýlka! :) A já měla jenom kruh. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Fight to stay alive long enough to live out of her life next to him. Fight for thr only thing she knew that was good enough, noble enough, powerful enough to be wotrh risking everything.
Love.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
hroznový cukr, zase čokoládová zmrzlina a švestkový perník

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Zase zakotvím u Within Temptation. 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Vy si vůbec ničeho nevážíte! Uvědomte si, co chcete! 

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když jsem se probudila a vzpomněla jsem si na ten sen. :D

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Mám nádherný modrý šaty na věneček. Sice jsem chtěla mít šaty jako Katniss při tom rozhovoru ve Vražedně pomstě, ale zjistila jsem, že takové se zatím nedělají! Zatím! :)

3 komentáře:

  1. já se do toho Pottera budu muset pustit :D já to jinak nevidím, jak každej o tomm básní :))) a křidýlka pro Erika mě dostaly :D

    OdpovědětVymazat
  2. To mě taky, ale já mu je musela nafouknout! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta písnička je úžasná. :) Jinak HP byl skvělej, sice mi celkovej dojem trochu zkazil ten epilog... ale co už :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři