27. července 2011

My Week in Progress 6

Nové meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Delirium - Lauren Oliver a už je na seznamu ke koupi

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Konečně jsem se podívala na Piráty z Karibiku - Na vlnách podivna a docela dost se mi líbil. Johny Depp nehraje Jack, on jeho rolí prostě žije!

Čím sis naposledy udělala radost?
Vytáhla jsem ze skříně všechno možné oblečení, pustila jsem nahlas muziku a zkoušela jsem nové "modely"! :)


Co naposledy se ti zdálo?
Byla jsem v tanečních a měla jsem na sobě ty šaty, které mám zamluvené a mám takové tušení, že jsem s někým tančila, ale na zbytek si fakt nevzpomínám! :)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Hodně se nasměju při čtení Pořád mi pijou krev, ale na konkrétní věc si zase nepamatuju. :)

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Pizzu s ananasem, zase čokoládová zmrzlina a švestkový perník

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Znovu zůstávám u Within Temptation, tohle je oficiální klip: 

A tohle je úžasný záznam z koncertu: 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Já tak moc chci jít na ten koncert Within Temptation, ale to musíme mít zrovna taneční?


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když jsem si zkoušela boty na opravdu velkém podpatku a natáhla jsem se a ještě ke všemu v obchodě, kde bylo plno lidí. 

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Přerovnala jsem knihy na poličkách a hezky jsem je tam seřadila! :)

1 komentář:

  1. jee, taneční, to se máš, tam bych taky hned chodila, ty moje byly super :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři