25. července 2011

Soutěž s Drbnou - nové vyhodnocení!!



Měsíc je za námi a já jsem dnes překontrolovala a sečetla všechny vstupy do soutěže.
Nejdříve trochu statistik a čísel ať se nám to kapánek prodlouží!
Celkem se do soutěže zapojilo 29 účastníků, po sečtení, překontrolování se číslo vstupů vyšplhalo na 213, což je dost vysoké číslo.
Taky bych vám chtěla poděkovat za všechny typy na knížky, některé jsem sice už četla, ale ty co ne, už jsou v mém to-read seznamu a mám je v plánu co nejdříve to půjde
Vás ale tyhle žvásty nezajímají, protože jste napnutí, komu že to pošlu knihu Gossip Girl - Trojčata, že?
Vítěze nám vylosoval random.org, který vybral soutěžícího číslo...

#37
... a pod tímto číslem se neschovává nikdo jiný než....

Veronica Star

Bohužel se mi výherkyně neozvala, takže jsem vylosovala nového vítěze! 


Gratuluji nové výherkyni!!! 
Teď už jen zbývá potvrdit můj email, který už jsem poslala, a poslat mi adresu, ať je kniha co nejdříve u tebe!!

Všem ostatním mockrát děkuji, že se zapojili a snad vám bude přát štěstí příště...!

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři