18. července 2011

Top týdne #10

 
Top týdne je meme pořádané Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10 - info

Doufám, že alespoň někdo zaznamenal, že tohle meme tady dlouho nebylo. Stalo se to hlavně kvůli škole a tak dále. Dneska dám aktuální desítku (sedmičku) a všechny, které jsem promeškala, doplním během následujícího týdne, snad. :)

10. Romantické dvojice


#Ron+Hermiona
Jak krásně se jejich vztah vytvořil. Vždycky jsem věděla, že mezi nimi něco je a oni nezklamali!
A při tamté scéně v kině jsem opravdu brečela a ostatní tleskali a bylo to tak kráásné. 





#Neville+Lenka
Kdyže se k sobě začali trochu mít, někdy v Ohnivém poháru, byli spolu na plese nebo tam byl Neville s Giny? Já už nevím, ale možná už v šestce to bylo trochu patrnější, ne? Že by to vyplulo napovrch až teď? Nebo jsem jenom popletená filmem? :) Každopádně Neville byl strašně roztomilý a vždycky bude a já jim to ohromně přeju! 




#Clary+Jace
Jejich vztah je tak komplikovaný, že víc už to snad ani nejde. 
Na jednu stranu je Jace strašně uzavřený a to všechno kolem, ale Clary ho dostává do kolen.
Najděte mi jedinou osobu, která ví, o koho jde, a alespoň trochu mu nepřirostli k srdci! Já jsem tak zlá, když dávám nevyřešitelné úkoly! :)







#Alec+Magnus
Ach, jak já ty dva miluju. Víc ani snad nemusím říkat.

#Rose+Dimitrij
Kdo by nemiloval komplikované vztahy? Uznejte, že kdyby se k sobě hned vrhli, vzali a měli spoustu dětí, ani bychom to nečetli! 
A jejich vztah je komplikovaný až za hrob. 



#Katniss+Peeta
Tak jo, další strašně komplikovaný vztah, ze začátku, a ta ošklivá Katniss ho ještě tak odstrkovala. Chudáček Peeta, takhle ho nechtít! Ještě štěstí, že se Katniss někde praštila do hlavy a rozsvítilo se jí!


#Georgina+Seth
Seth je jeden z nejroztomilejších kluků, které znám, a kdyby byla šance, že se mi to povede, tak bych ho Geogině přebrala. Dohromady jim to ale taky sluší! 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři