20. července 2011

Top týdne #5

 
Top týdne je meme pořádané Luu.  
info


Největší potvory (a mám jich zase jenom osm)


Monica Vespucciová (Provinilé slasti)
Bylo to pěkně ohavné, takhle nalákat Anitku.

Dolores Umbridgeová (Harry Potter)
Od té doby nesnáším růžovou a kočky! 

Rita Holoubková (Harry Potter)
Je fakt, že ten její rychlobrk jsem jí docela záviděla.

Nikolaos (Provinilé slasti)
Musím to vůbec nějak komentovat?

Královna Taťána (Vampýrská akademie)
Strašně nepříjemná osoba. 

Neferet (Škola noci)
Bez komentáře

Victoria (Stmívání)
Takhle se mstít není vůbec hezké, taky jak to s ní dopadlo...

Hledačka (Hostitel) 
Stačilo jedno slovo, které vypustila do světa a já jí nemohla vystát!

1 komentář:

  1. Joo, Monica je štětka:D tak yjsem ji dlouho nesnášela. Ale jakmile udělala z Anity tetičku, odpustila jsem jí to:D A pokud myslíš Nikolaos, tak ta byla úžasná. Škoda že se moc daleko nedožila. Měla jsem ji ráda. Byla vážně zajímavá:D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři