26. července 2011

Top týdne #7

 
Top týdne je meme pořádané Luu 
info

Čtení na léto
Knihy, které tu teď ukážu mi buď leží na poličce nepřečtené a nebo je před objednaná!
A dvě knížky, které by sem ještě patřili, momentálně, takže mi to doopravdy dává dohromady deset!

Clockwork Angel (The Infernal Devices #1)# Clockwork Angel - Cassandra Clare

Tak na tuhle knížku se opravdu hodně těším. Jen nevím, kdy se na ní vrhnu. Na tábor se mi jí brát nechce, ale chci si jí přečíst opravdu co nejdřív. 
Všimněte si toho andílka, ten je tak krásný!





If I Stay (If I Stay, #1)



# If I Stay - Gayle Forman

Kniha z bazárku, u které uvažuju, že si ji na ten tábor opravdu vezmu. Jenže nemám ten druhý díl, takže nevím, jestli se mi chce začínat číst, protože co když to skončí hrozně a já se nedočtu, jak to dopadlo? :)





Before I Fall

# Before I Fall - Lauren Oliver
Nečekaná knížka, která mi spadla přímo do klína. A opravdu hrozně moc se na ní těším!






Proroctví sester (Prophecy of the Sisters, #1)



# Proroctví sester - Michelle Zinková

Po téhle knížce jsem opravdu hodně pokukovala v knihkupectví až jsem se díky Nikki Finn odhodlala si jí koupit a že to bylo docela drsné, s mojí mamkou za zády! Nakonec jsem dokonce získala povolení si jí pořídit, takže z mým plánů koupit si alespoň dvě další knížky sešlo, protože když už jsem to měla dovolené, nechtěla jsem maminku naštvat. :)




# Růže ze Sevastopolu - Katharine McMahonová

Dárek k narozeninám. A asi si ho vezmu na tábor. Je to pořádná bichle, takže by mi mohla vydržet alespoň první týden! :)






Tajemství prstenců Saturnu - Philip Reeve

Tuhle knížku mi půjčil kamarád, s větou je to hustý! Tak uvidíme, jestli se do ní někdy pustím...


ZR1023_Kjoko2.jpg





# Případy Kjóko Karasumy 2 - Ódži Hiroi&Júsuke Kozaki

Abych to upřesnila, normálně mangu nečtu, ale tahle se mi opravdu hodně líbí.

Bloodlines (Bloodlines, #1)






# Bloodlines - Richelle Mead

Ano, tohle je ta jedna před objednaná kráska. Kdo by se na ní netěšil? 






0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři