28. července 2011

Top týdne #8

 
Top týdne je meme pořádané Luu 
info

Vedlejší postavy


#Belatrix (Harry Potter)
Hlavně jsem si ji oblíbila až díky skvělému hereckému výkonu Heleny B. Carter. Šílené výrazy tedy umí výborně! :)

#Christian Ozera (Vampýrská akademie)
Popravdě, je to nejoblíbenější mužský hrdina z celé VA. Ano, Dimku mám taky ráda, ale toho si představuju na trochu jiné věci...

#Jamie (Hostitel)
Jamie byl pořádným rozptýlením celého příběhu.

#Afrodita (Škola noci)
Kvůli ní Školu noci čtu.

#Magnus Bane (Nástroje smrti)
Kdo by ho nemiloval? :)

#Cinna (Hladové hry)
Cinna je/byl/bude skvělý!

#Lenka Láskorádová (Harry Potter)
Střelenka...

#Hagrid (Harry Potter)
Hagrida jsem si zamilovala, protože to byl přece on, kdo Harrymu prozradil, že je kouzelník. A já na svého Hagrida čekala opravdu hodně dlouho a ještě pořád neztrácím naději. Hele, někdo zvoní!! :)

#Haymitch (Hladové hry)
I když je skoro pořád na mol, je to skvělá a nezapomenutelná postava. 

#Dobby (Harry Potter)
Jak bych mohla na Dobbyho zapomenout. Vždyť to byl většinou on, kdo zachraňoval Harryho a zbytek osazenstva z malérů. 


0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři