30. července 2011

Top týdne #9

 
Top týdne je meme pořádané Luu 
info

Knižní zklamání 
Zde se pravděpodobně na číslo deset nedostanu, protože se snažím vybírat si knížky tak, abych byla zklamaná co nejméně. 


Zavržený (Hush, Hush, #1)Zavržený - Becca Fitzpatrick

Na Zavrženého jsem se opravdu hodně těšila, přečetla jsem ho opravdu hodně rychle, ale nebyla jsem z něj tak moc nadšená. Jenže teď mě strašně vadí, že mám v knihovničce knížku, kterou moc nemusím, takže si ho přečtu znova a dám mu ještě jednu šanci, protože už teď mi dochází, že zas až hrozný nebyl a myslím, že když si to ujasním, mohl by se mi líbit. 



Největší obrázek výrobku Upíří deníky – ProbuzeníUpíří deníky - L. J. Smith

Jako první jsem se podívala na seriál a řekla jsem si, že když je tak dobrý, přečtu si ráda i knížky. Zklamání jak něco. 
Akademie Evernight- Na druhé straně







Na druhé straně - Claudia Gray

Sice jsem od toho moc nečekala, ale po dočtení jsem byla skoro až naštvaná. Na druhé straně je moje největší knižní zklamání vůbec. 






3 komentáře:

  1. Mně se teda Zavržený líbil... :D Sice to nebylo nic světobornýho, ale přišlo mi to spíš takový odlehčený. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplný souhlas s Kacennkou. Mě se teda taky líbil... taková pohodová knížka na jeden večer. Rozhodně nelituji, že jsem si ji pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do mého knižnícho zklamaní bych dala Olivera Twista a Upíří deníky. Jo a taky Forresta Gumpa, to jak to bylo napsané, to se skutečně číst nedalo. A nebo Harry Tlotlel. Za tuhle knížku bych tu ženskou fakt nejradši uškrtila!
    Asi taky napíšu tenhle článek k neme, do kterého jsem se kdysi zapojovala, ale už mi ty témata nějak utíkají..
    Jinak zkus Zavrženého ještě jednou :) Mě se teda líbí moc :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři