26. srpna 2011

30 Day Book Challenge - Day 19

Day 19: Kniha, která tě změnila

 Největší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Aréna smrti 
Nad tímto dnem, jsem přemýšlela opravdu hodně dlouho. Probírala jsem se všemi možnými knihami a na konec jsem zůstala u těchto dvou. 
Při čtení Hladovek jsem si pořád říkala, v jakých hrozných podmínkách tam žijí, že nemají pořádně co jíst. Uvědomila jsem si, že nemusím číst knížku, abych viděla takhle lidi žít. 
A konečně jsem si pořádně začala vážit všeho, co mám. Možná (určitě) nežijeme v dokonalé společnosti, ale máme střechu nad hlavou, netrpíme hlady ani žízní a jsme zdraví. A když už onemocníme, alespoň víme, že se o nás někdo postará. Někdo bude sedět u naší postele, měřit nám teplotu, kontrolovat, že jsem snědli, pro nás zcela obyčejné, léky, načechrávat nám polštář a v těch nejhorších chvíli nás bude držet za ruku. 
A to mě přivádí ke knize Ještě než umřu, která pojednává o dívce s nevyléčitelnou, smrtící nemocí. 
Tam právě všechno tohle je. A po jejím přečtení, si člověk začne vážit života zase z jiné stránky. 
Tyto knihy mi změnili pohled na svět.  

2 komentáře:

  1. Musím s tebou souhlasit. Sice jsem Ještě než umřu ještě nečetla, ale už se na to opravdu těším...
    btw.. napsala jsi to fakt moc hezky. :) Přesně jsi vystihla můj názor.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě změnila kniha Pevné pouto.
    Hunger Games mě opravdu také nadchly a dostaly. Ale už je to déle, co jsem četla první díl, takže už o není tak silné. Ale i tak, do teď pamatuju, jak to na mě silně zapůsobilo a úplně vystrašilo a přimělo si vážit téhle doby.
    A knihu "ještě než zemřu" si opravdu chci přečíst. Ta mě láká hrozně. jsem na tyhle silné příběhy úchylná. Asi jsem masochista ...

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři