27. srpna 2011

30 Day Book Challenge - Day 20

Day 20: Knihu, kterou jsi nejvíc krát četl/a

Harry Potter a relikvie smrti (Harry Potter, #7)Harry potter a relikvie smrti - J. K. Rowlingová
Jsou to už tři roky a já jsem Relikvie smrti přečetla od té doby nesčetněkrát. Při čtení se nikdy nestalo, že bych přeskočila nějakou scénu. Vychutnávám si každý okamžik. Pro mě to nikdy neskončí! :)
Většinou ho začnu číst ve čtvrtek, když vím, že v pátek jedeme k babičce, takže mi vyjde akorát do auta. A občas se taky stane, že ho při jízdě předčítám rodičům. To je potom opravdová zábava, číst skoro tři hodiny pro publikum. 


"Pro nové čtenáře již od 9 let a věrné fanoušky bez omezení."

2 komentáře:

  1. Ano, jak jsi řekla: "Pro mě to nikdy neskončí".
    Já když jsem si teď zas znovu uvědomila, že není další filmový díl, úplně mě to překvapilo.
    Hlavně, když teď budou zas dávat filmy na nově. Nedá mi to a stejně se na to vždycky koukám. :)
    A ty moje knížky? Ty už se úplně rozpadají v ruce, za to kolikrát jsem je četla.
    Jenom škoda, že u mě doma to nikdo nechce předčítat a poslouchat :D
    Jo a také se musím pochlubit, že jsem se letos v létě seznámila s klukem, který je dokonalým klonem Nevilla Longbottoma :D přesvědč se sama, mám s ním fotku: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/296222_1901942430132_1288852184_31622797_6376442_n.jpg :DDD
    Hrozně jsem si s ním rozuměla, protože mi přišlo, že ho znám věky. Prostě Nevill :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D:D Tak to je opravdu hustý! :D To muselo být opravdu skvělé setkání. Ví o tom, že je mu tak podobný a nebo je naprostý neznalec v této magické sféře?

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři