31. srpna 2011

Měsíční chvástačka - Srpen

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit


Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde


Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky

V srpnu jsem byla čtrnáct dní na táboře a potom u babiček, takže jsem byla všehovšudy doma deset nebo jedenáct dní. A já si vůbec nic nekoupila! Fakt vůbec nic! 
A nějaké výhry? To vůbec! Takže můj seznam je kratší než červencový nebo třeba červnový (Ach, to byly časy. :))

Darované knihy: 

Poprvé v mém životě se stalo, že bych dostala něco k svátku. Fakt si nedělám legraci, za koho mě máte? Ale nějak se prostě stalo, že se mě rodiče zeptali, co chci k svátku a odpověď byla v celku jasná! Takže jsme objednali Sladkou jak krev, na kterou si brousím zuby už delší dobu, (šikovně volená slova, já vím), Deníky Carrie B., které jsem jako obrovský fanoušek prostě musela mít, a aby to rodiče vyšlo alespoň trochu výhodně, měla jsem si vybrat ještě jednu knihu. Jenže já opravdu nevěděla, kterou bych si měla vybrat. To je vždy to nejhorší, vybrat jenom jednu. Ale kamarádi na Goodreads poradili, a tak jsem na objednávku přihodila ještě Ošklivé. Díky vám všem!
No, a Bloodlines (ÁÁÁÁÁÁ!!!)  je ještě dárek k narozeninám, které jsem měla asi tři měsíce před objednané a v pondělí konečně přišly!! 

Recenzní výtisky: 

Skvělé knížky od skvělých nakladatelstvích! Ještě jednou, mockrát Vám všem děkuji!

A tady je ta malá, ale pestrá skupinka nováčků v mé knihovně! 



A teď malinko odbočím od tématu. Někdy před začátkem prázdnin jsem vymyslela meme Seznámení s autorem. Potom jsem ho pozastavila a říkala jsem si, že ho znovu rozjedu v září a ještě ho trochu poupravím. Poupravím ho tak trochu hodně. Nadále to nebude nijak časté meme a dopředu nebude stanoven datum, možná se prostě párkrát objeví, ale nevím, nevím. (Moc ho totiž nezvládám, ale pššt!) 
Jinak blog nečekají žádné velké změny, tedy, doufám! :D


Většina z nás již zítra znovu zasedne do lavic a já vám všem přeju, abyste vykročili to správnou nohou a všechno zvládli, protože vy na to máte!!

3 komentáře:

  1. Pěkná nadílka, na deníky Carrie B. jsem se dívala v Albertu. :D Recenzák Deníků, Lesu rukou a zubů a Když uvěříš mám taky a moc bych si chtěla přečíst i Ošklivé.
    Jinak, také ti přeju, ať se ti ve škole daří...

    OdpovědětVymazat
  2. Bloodlines má naživo fakt peknú obálku. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři