28. srpna 2011

My week #10

My week je meme vytvořené 

Přečetla jsem: 
 Největší obrázek výrobku Upíří deníky – Stefanovy deníky: Zrození Největší obrázek výrobku Sága prokletých – Hon na čarodějnice

Napsala jsem recenzi na: 
Pořád mi pijou krev  

Bohužel teď skoro nic nestíhám, takže jsem se rozhodla, že v hodně blízké době recenze na Clockwork Angel, Proroctví sester a If I stay psát nebudu, protože teď opravdu nemám skoro žádný volný čas. 

Právě čtu: 
To jsem se ještě nerozhodla. Mám sice doma několik nepřečtených knížek, ale další jsou na cestě (Bloodlines!!!!), takže možná počkám, co mi zítra přijde  a potom se rozhodnu. 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři